Random Story.

Hari ni 11.11.11. Tarikh yang cantik kan. Mungkin ramai yang mendirikan rumah tangga pada hari ni. Antaranya Ustazah saya, Sarizah Abu Hanipah dengan bakal suaminya, Afizan. Selamat Pengantin Baru, Ustazah. InsyaAllah esok kalau takde aral lintang, saya datang rumah Ustazah ye. Terima kasih Ustazah sebab selalu hantar saya balik rumah. Lepas ni, dah tak boleh tumpang Ustazah lagi. :(


Ok, habis cerita pasal Ustazah. Nak cerita pasal cartoon plak. Korang suka tak tengok Fairly Oddparents ? Saya suka sangat-2 tengok cartoon tu. Walaupun cerita dia berulang kan, tapi saya tetap nak tengok. Kan best kalau saya ada pari-2 yang boleh tunaikan semua permintaan saya macam Timmy Turner dalam cerita tu. Tapi tak pe, saya ada Tuhan yang sayang dan selalu lindungi saya. :)



I love Poof. So cute. :)
Ok lah, sampai sini je. Bye. Assalamualaikum. :D


Thanks for read. Have a nice day. MuchLove.

0 drop it love here: