No Title.

Assalamualaikum korg. Saya ponteng sekolah hari ni. Malas nk dtg skolah. Skolah lain semua dah start cuti. Skolah saya je sesat, x cuti-2 jgk. Erghh. So bored, bukannya buat ape pn kt skolah. Tadi saya ikut Mama saya pergi Hari Graduasi Prasekolah Telok Menegon. Ye, adk saya yang bongsu tu terlibat. Dah besar dah dia, tahun depan dah darjah satu. Belajar pandai-2 ye Azim.


Lepas habis benda tu semua, kiteorg pergi rumah Cik Mona, tengok anak dia yang baru lahir 9.11.11. Pergi rumah dia, jalan kaki. Memang mencabar la. Panas gila kot. Tapi nasib baik dah biasa, hari-2 balik skolah jalan kaki tengah-2 panas kan. Ank dia boy, so cute. Bpk dia bg nama Muhd. Farel Aryan. Comel kan nama dia. Secomel orgnya. :)

Oklah, nak cerita tu je. Boringlah duduk rumah. Makan tido je. Tak lama lagi cuti, mampuslah. Naik lah badan ni. Makin gemok lah nnt ! --'

Bye, Assalamualaikum. :)


Thanks for read. Have a nice day. MuchLove.

0 drop it love here: