Sad.

Hari ni saya sakit hati dengan awak. Saya sedar saya siapa. Tapi saya pun ada hati dan perasaan jugak. Saya nampak semua yang berlaku dekat sekolah tadi. Tapi, tak pe lah. Ni mungkin balasan untuk saya yang dulu suka kecewa kan awak. Tapi saya nak tahu kenapa awak buat macam tu dekat saya ? Awak tahu tak saya terasa sangat dengan awak. Tapi, tak pe lah, awak bukan milik saya dan saya jugak bukan milik awak yang sah. Jadi, saya tak de hak untuk halang awak buat apa-2 pun. Saya cuba buang jauh-2 perasaan saya ni sebab saya tak nak gaduh dengan awak. Saya dah bosan gaduh dengan awak. Saya cuma nak hidup saya gembira. Saya nak rasa bahagia macam orang lain. :')


Tuhanku,
Seandainya telah kau takdirkan dia milikku,
tercipta buatku,
Dekatkan lah hatinya dengan hatiku,
Tetapkan lah kemesraan antara kami,
Agar kebahagiaan ini kekal abadi.
Tetapi Tuhanku yang Maha Pengasih,
Seandainya telah kau takdirkan dia bukan milikku,
Bawalah dia jauh dari pandangan ku,
Luput dari ingatan ku,
Dan peliharalah aku dari kecewa.
Amiin..




Thanks for read. Have a nice day. MuchLove.

0 drop it love here: