Jalan Jalan.

Semalam mesti ramai kan yang keluar raya ngn kawan-2. Saya pun keluar beraya jugak. Dengan Sifa dan Adibah. Sakan raya, malangnya kamera tak bawak. Hu. :(

Rumah Pertama- Rumah BF saya dekat Jalan Kebun.


Sampai sana dah pukul 10. Jumpa nenek dia, makcik-2 dia dan ibu dia. Semua sporting. Rumah dia ada kucing. Namanya Kecik. Comel.  Mee goreng mak cik awak sedaplah. Terima kasih awak ! :)

Rumah kedua- Rumah Amar Fahmi.


Penat sebab rumah dia jauh ke dalam. Terpaksa lah berjalan kaki. Makan mee kari, nice. :)

Lepas raya, saya pergi JJ dengan dia. Sebab saya dah janji nak belanja dia sizzling. Bila sampai sana, orang ramai gila. Terpaksa tunggu sampailah dapat meja kosong. Lepas tu kami pun pulang. Sampai Klang, singgah CP. Dia nak beli Cd game. Bukan main seronok kan awak bila dapat cd game. Lepas tu singgah oscar, awak belanja saya bantal peluk Domo. Thanks awak ! MuchLove#

nota kaki : Entri ni pendek je sbb saya malas nak cerita panjang-2. Bosan mengadap laptop ni lama-2.              Homework pun tak buat lagi ni. :-/


Thanks for read. Have a nice day. MuchLove.

0 drop it love here: