Worst Day.

Salam semua. Selamat Petang.
Hari ni paper BI. Sumpah saya cakap, paper 1 saya hancuss. Malam tadi dah dapat soalan bocor. Yeah, masuk sebijik-2. Sama. Saya tak tahu mana dorang dapat soalan bocor ni. Malam tadi dah prepare dah. Hafal essay, bla, bla and bla. Tapi tak tahu lah kenapa tak boleh jawab paper 1 tadi. Ayat tunggang-langgang. Masa tak cukup. Pening kepala fikir nak buat ayat. Apa yang saya hafal, langsung tak ingat. OMG ! Malang sungguh nasib saya. Alhamdulillah, paper 2 dapat buat. Tapi markah tu tak cukup kot untuk dapatkan A. Lantaklah. Saya dah redha paper BI saya x dapat A. Asal lulus cukuplah. Esok Math, saya tak sabar nak jawab Math. I do love Math but I don't know why Add Math is too difficult for me. --'
But when i'm think about my BI paper, I'm feel want to cry. T_T  \Pray the best for me !/


Thanks for read. Have a nice day. MuchLove.

0 drop it love here: