Saya redha.

Hi, Assalamualaikum. Goodnight everyone. Today, equivalent test year end already start. And today I as technical science class student take accounting principle test. God, paper one is very very pleased. But paper two very fiendishly. Paper two, got answer five questions. Part A, compulsory answer all three questions. But I gave many empty space for Teacher Hasmayati answers it for me. \Heh/. More, Part B, compulsory answer two questions from three questions, but I only answer one questions. Banyak yang saya tak faham. Susutnilai, Peruntukan Hutang Ragu and what so ever. Didn’t have enough time lah to do it. \verysad/ :-/

Conclusion, saya redha berapa markah pun yang saya dapat untuk kertas hari ni. Hm. I have try my best. I hope my score reasonable with my effort.

Owh ya, petang tadi saya tuisyen. Saya redah hujan dengan bestfren a.k.a twin saya, Adibah. Knp twin? Sebab ramai orang cakap muka kami sama. Ramai Tanya, kembar ke ? Kami pun kata : A’ah. Lain mak, lain ayah. Heh. Ape lah yang sama kat muka kiteorang ni. Okeh, sambung cerita tadi. Kalau cakap pasal Adibah, memang tak habis lah. Sampai pagi besok kang baru habis menaip. Adibah tu gila-2 jugak macam saya. Kami memang serasi bersama. \cerita Diba lagi/ \ok, stop it. Nnt, kalau ada masa, saya buat post pasal dia ye/

Saya redah hujan dengan Diba ke bus stop. Sampai sana, masing-2 dah lencun. And I see my boyfie was there. I’m so excited tapi tertanya-2 jugak kenapa dia tak balik lagi. Hm. Rupa-2 nya bas Jalan Kebun tak ada. Kesian dear I sorang tu. Lepas tu, kami pergi Klang sama-2. Saya pergi tuisyen and dia pergi bank. Katanya kena buka akaun baru untuk BKP. Untunglah dapat biasiswa. Saya nak jugak, tapi saya tak layak. Walaupun saya tak mohon, saya tahu saya tak kan dapat. Sebab mama abah saya kerja. Berkemampuan. Hm. Tak ada rezeki kot. Never mind, it’s ok.

Saya habis tuisyen pukul 4.30. Dear saya dah tunggu saya kat bawah. Lepas tu, kami pergi CP. Makan waffle n jagung. \Yummy/ Saya memang lapar gila kot time tu. Tapi tak habis pun. My dear lah yang jadi mangsa habiskan makanan tu. Haha. Memang makin buncit lah dia. Tak pe, saya sayang.

Saya rasa, cukup lah sampai sini. Saya kena study hard untuk paper yang lain. \Poyo je :P/ Fizik, Kimia, Sejarah, Add Math. Argh, it’s too much for me. Pray the best for me. Yeah.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Good night again. Daa~

p/s : I love Rainbow. 


Thanks for read. Have a nice day. MuchLove.

0 drop it love here: