Finished ! :D

Yeay ! Setelah 4 hari periksa, akhirnya hari ni saya bebas. Saya dah buat yang terbaik untuk SMA saya. Dan saya yakin yang saya akan dapat keputusan yang cemerlang. Bukan nak riak or sum'ah, tapi cuma yakin dengan apa yang saya dah buat. Subjek yang paling digeruni oleh pelajar-2 tingkatan 4 ialah Tafsir Hadith. Bak kata Ustaz Basha : Ustaz tahu subjek ni berat bagi kamu semua. Dulu Ustaz pun anggap subjek ni susah. Tak banyak pun markah yang Ustaz dapat, 60 je. #Ok, fine lah Ustaz. Pape je lah. --'

Tapi jawab Tafsir Hadith tadi memang best lah. Saya dah senyum sorang-2 dah dalam dewan tu. Sbb kn, soalan spot yang kteorang dapat, kebanyakannya masuk. Memang happy gila kot. Dalam hati dah berbunga-2. Hope saya dapat keputusan yang cemerlang iaitu Mumtaz. Btw, thanks to pengawas yang jaga kteorg sepanjang SMA berlangsung. Ketua pengawas tu mmg sporting lah.

Yeay ! Esok pergi Port Dickson. Ada Family Day unit Mama. Walaupun tak ramai yang join tapi saya yakin mesti meriah punya. Tak sabar rasanya nak tengok pantai. Relax-2. Yang pasti, malam esok ada BBQ ok. Saya suka makan-2 nie. Saya makan banyak. Tapi tak tahu lah kenapa orang cakap saya kurus. Mama pun cakap saya nie kuat makan. Hee. :)

Ok lah, sampai sini je lah. Dah janji ngn Abah nie nak tgk Indiana Jones sama-2. Tadi Abah dah panggil. Wait for me,Abah ! Dengan ini, saya sertakan beberapa keping gambar saya yang tersangat-2 happy lepas habis SMA. #Gedik, exam last year tak habis lagi lah Aimi oii. --'

Bye, Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

P/s : Ptg tadi tgk cte Pasta kat tv 2. Boleh tahan lah cerita tu. Sebenarnya nak cakap, Chef die handsome.  
        Hee. I loike you. Ngee. :D

Gilo !

 Lee Sun Gyun & Gong Hyo Jin <3


Thanks for read. Have a nice day. MuchLove.

0 drop it love here: